24 top online služeb pro podnikatele: organizace času, project management a další

Na světě existuje nepřeberné množství aplikací a programů. Řada z nich je určena čistě pro zábavu a zpestření volného času, velká část z nich se však může stát praktickým nástrojem pro podnikatele, který jim pomůže digitalizovat a zefektivnit jejich podnikání, ušetřit spoustu času a financí. Usnadní práci nejen napříč organizací, ale také obchodním partnerům i zákazníkům. Pojďme si některé z nich představit. 

Organizace času 

Správná organizace práce a času je základem úspěchu, pomáhá zvyšovat produktivitu a je velmi významnou součástí procesů uvnitř firmy. Organizovaná práce šetří čas i peníze. V dnešní době existuje mnoho možností, jak neustále vylepšovat a zefektivňovat své pracovní postupy

Hledáte-li způsob, jak získat lepší přehled o projektech a jejich průběhu, máme pro vás seznam vyzkoušených a praktických nástrojů, které vám pomohou práci ulehčit. 

Monday: Komplexní nástroj pro organizaci používaný předními firmami po celém světě. Zefektivňuje komunikační kanály, je přehledný, slouží k vybudování vlastních automatizovaných procesů a postupů k řízení projektů. Zahrnuje v sobě i funkce z Trello nebo Toggl a podporuje integraci již využívaných aplikací

Trello: Je univerzální, ale také jednoduchý. Funguje na principu nástěnek s pohyblivými kartami, které lze organizovat do sloupců přesně podle vašich priorit. Lze je snadno přeskládat, barevně označovat úkoly, přidávat kontrolní seznamy a termíny atd. 

TogglFunguje jako chytré stopky, které změří odpracovaný čas. Díky němu získáte přehled o tom, na čem jste pracovali a jak dlouho vám to trvalo. Jednotlivé záznamy můžete organizovat podle klienta, a i konkrétního úkolu nebo projektu. 

Účetnictví 

Finanční plánování a účetnictví se může zdát poněkud náročné, obzvlášť, pokud není vaším oborem. S ohledem na to vám přinášíme některé z aplikací, díky nimž může být účetnictví mnohem jednodušší. 

MintBezplatný způsob, jak spravovat vaše peníze, spojuje všechny finanční účty on-line, automaticky kategorizuje vaše transakce, umožňuje nastavit rozpočty a pomáhá dosáhnout vašich cílů úspor. Všechny své zůstatky a transakce budete moci sledovat společně – na webu nebo v telefonu. 

FreshbooksHodí se zejména pro ty, kteří jsou technicky zdatní a pohodlně používají cloud computing. FreshBooks je služba, která umožňuje majitelům fakturovat klientům, sledovat čas a provozovat podnikání v cloudu. 

Xero: Je tak jednoduché a čisté, jak naznačuje název. Tato cloudová účetní aplikace vám pomůže faktury sjednotitodesílat, vytvářet výdaje a zaznamenávat příjmy ve snadno použitelném rozhraní. 

Projektový management 

Řízení projektů pro podnikatele obvykle vyžaduje spolehlivost, flexibilitu a propojení s dalšími užitečnými aplikacemi. Firmy nesmí ztrácet drahocenný čas a obvykle potřebují software, který s nimi dokáže držet krok. Zde je náš výběr softwaru pro správu projektů. 

Lamael: Komplexní software, který vás provede od A do Z zadáváním a kontrolou úkolů, evidencí nákladů a zisku, až po time management a fakturaci. Zamilujete si jeho snadno pochopitelné prostředí, ve kterém se jednoduše hledá i pracuje. Navíc zůstane i při větší zátěži daty a komplikovanější struktuře firmy přehledný a funkční

FlowiiNabízí mimo jiné promyšlený docházkový systém umožňuje evidenci příchodů, odchodů i přestávek, v dispozici jsou statistiky vyfakturovaného času a času stráveného v práci. 

TeamworkJe software pro správu projektů, který umožňuje uživatelům spravovat více produktů během jejich životního cyklu, aniž by bylo používání komplikované. To ale neznamená, že je to jednoduchý nástroj. Přichází s pokročilými funkcemi vytvořenými tak, aby odpovídaly vaší organizaci v průběhu růstu. 

E-maily  

Očekáváte od vaší e-mailové aplikace, že bude přehledná, vizuálně zajímavá, a přesto funkční? Zde je výběr 3 nejoblíbenějších. 

Gmail: Je nejčastěji používaný a takřka nejoblíbenější. Podporuje více účtů doplněných o možnost jednotné doručené pošty; šetří čas a zajišťuje bezpečnost vašich zpráv. Své zprávy můžete dostat okamžitě prostřednictvím oznámení Push, číst je a odpovídat na ně můžete online i off-line a rychle v nich vyhledávat
 

CloudmagicSynchronizuje e-maily ve dvou krocích, to znamená, že je nejprve stáhne do cloudu jako prostředníka pro pozdější pokračování k vyvolání na všech zařízení. Výsledkem je, že oznámení jsou na všech zařízeních naprosto okamžitá. A snadno se propojí s vašimi oblíbenými nástroji, a přitom šetří baterii a data.  

BoxerIntegrovaná sada aplikací pro e-mail, kalendář a kontakty společnosti Boxer spolupracuje, aby vám pomohla být produktivnější zejména na cestách. Jako většina vysoce kvalitních e-mailových klientů na trhu podporuje všechny typy účtů napříč telefony a tablety iOS a Android.  

Externí dodavatelé 

Pro každou společnost je správný čas pro outsourcing jiný. Některé podniky mají interní zaměstnance, kteří zvládají každodenní činnosti, ale mohou potřebovat pomoc zvenčí při provádění nových projektů. Outsourcing může začít s účetní a virtuálním asistentem a odtamtud pokračovat dále v rozšiřování týmu.  

Je pravděpodobné, že již zadáváte některé obchodní úkoly, jako je správa mezd nebo účetnictví. A v dnešní době lze téměř jakýkoli úkol zadávat externě, přičemž tolik kvalifikovaných profesionálů opouští korporátní svět, aby pracovali jako nezávislí pracovníci nebo dodavatelé.

Ukládání a zálohování dat 

1010data: Poskytuje integrované funkce pro správu databáze a analýzu dat. Vlajkový produkt společnosti, 1010edge, také nabízí modelování a vizualizaci dat, vytváření sestav a vývoj aplikací.  

ClouderaPoskytuje platformu pro ukládání a zpracování dat založenou na ekosystému Apache Hadoop, jakož i systém a nástroje pro správu dat pro návrh, nasazení, provoz a řízení výroby. Cloudera získala společnost Hortonworks v říjnu 2018.  

Amazon Web ServicesNabízí plně spravovaný datový sklad, který analyzuje data pomocí stávajícího analytického softwaru organizace. Architektura datového skladu umožňuje uživatelům automatizovat běžné administrativní úlohy spojené se zajišťováním, konfigurací a monitorováním cloudového datového skladu. Zálohy jsou kontinuální, přírůstkové a automatické. 

Bezpečnost na internetu 

Pro podnikání jakékoli velikosti je důležité dodržovat zásady kybernetické bezpečnosti. Phishing, krádeže identity a ransomware jsou jen špičkou ledovce. Je smutné, že některé z nejčastějších útoků na firmy nejsou ani cílené, ale oportunistické. Oportunistické počítačové útoky využívají neopatrné chování uživatelů, jako je například připojení k veřejné Wi-Fi.  

Perimeter 81: spojuje vynikající rychlost, Zero Trust Security a neomezená data s 24/7 chatovou podporou a aplikacemi pro téměř každou platformu. Kromě vyhrazených bran na 35 různých místech nabízí Perimeter 81 snadnou instalaci nových uživatelů, podrobné protokoly pro aktivitu administrátorů a uživatelů a protokoly tunelování IKEv2 a OpenVPN. 

VyprVPNKombinuje solidní zabezpečenívelkou rychlostplynulý výkon a podporu téměř pro každou platformu. Nasazuje jedinečný protokol Chameleon k šifrování metadat a nabízí protokoly OpenVPN, L2TP/IPSec a PPTP. 

CyberGhostJe poskytovatelem VPN, který nabízí cenově dostupné dlouhodobé předplatné Pro s až 5 zařízeními na každou VPN, velkorysou 30denní záruku vrácení peněz a pohodlně přijímá bitcoiny. Tato služba je uživatelsky přívětivá a intuitivní; podpora je rychlá, profesionální a nápomocná. 

Shánění zakázek 

Existuje mnoho nástrojů, které vám pomohou snadno získat zákazníky. Tyto nástroje pro získávání zákazníků jsou navrženy odborníky z oboru, kteří chápou, co převádí potenciálního zákazníka na platícího

DriftNamísto tradičních marketingových formulářů a registrací propojuje prostřednictvím chatovacího robota Driftu potenciální klienty s vašimi obchodními zástupci. Poté pokládá kvalifikační otázky podle toho, co je pro vaše podnikání nejdůležitější. 

OptiMonk: Věděli jste, že 97 % návštěvníků opouští web, aniž by si cokoli koupilo? OptiMonk si klade za cíl vyřešit toto dilema vytvořením vyskakovacího nástroje s úmyslem opuštění, který má obchodníkům pomoci zachytit opouštějící návštěvníky

GetResponseJe online marketingová platforma typu vše v jednom s funkcemi, jako je e-mailový marketing, automatizace marketingu a webináře. Tento software vám pomáhá vytvářet vysoce konverzní vstupní stránky, plánovat cesty zákazníků a zlepšovat zákaznickou zkušenost

Více na téma ➡️

Přidejte své zkušenosti do diskuze jako první!

Diskuze a zkušenosti

GeekLife.cz
Logo